Påmelding høst 2020

Da er vi klar for påmelding til årets høst semester. På grunn av strenge koronarestriksjoner har vi et begrenset tilbud i høst med trening kun for barn i skolealder. Det er begrenset med plasser også, så først til mølla prinsippet gjelder. Det er også kun lov til å melde seg på 1 parti slik at flest mulig får være med på et tilbud.

Vi håper å kunne utvide tilbudet etter nyttår og åpne for barnehagebarn og voksne.

Vi forholder oss til Turnforbundets smittevernregler og overholder dem å godt vi klarer. Vi ber alle om å overholde reglene slik at vi klarer å holde aktiviteten åpen. Syke barn SKAL IKKE møte på trening.

Vi har delt gymsalen med skilleveggen. Det er derfor spesifisert hvilken sal ungene skal trene i. Foreningen vil stille med hjelpere i døren som hjelper barna inn i salen og med håndvask før og etter trening. Foreldre får ikke bli med inn i gangen eller gymsalen.

Påmelding:
Klikk på partiet for å komme til påmelding

Tirsdag 17:00-17:30 SAL 2 Paraturn
Tirsdag 17:00-18:00 SAL 1 SALTO 1.-3. klasse (Fult)
Tirsdag 18:00-19:30 SAL 1 SALTO 4.- eldre (Fult)
Tirsdag 19:30-21:00 HELE Trampett/Tumbling 6. klasse-eldre
Torsdag 17:00-17:45 SAL 1 Show og oppvisning 1. klasse
Torsdag 17:45-18:30 SAL 1 Show og oppvisning 2.-4. klasse (Fult)
Torsdag 17:00-18:30 SAL 2 Apparatturn konkurranse 3. klasse jenter

Turn menn rekrutt og klasse 1-3 og Turn kvinner rekrutt og klasse 1-3 trener på egne oppsatte timer etter avtale med trener.

Alle nye medlemmer vil bli etterfakturert kr 100,- for medlemsavgift 2019.

NGTF-plakat-bilde